sobota, 27 lipca 2013

Przepraszam, ale wyjazd...

Niestety ale dzisiaj o 23.00. wyjeżdżam na Kretę. A więc rozdziału nie będzie... Bo w hotelu nie ma wi-fi. To dotyczy wszystkich bogów... Ale obiecuję, że jak tylko wrócę to dodam na wszystkie blogi rozdziały :) Obiecuję <3 Powrót...oj oj- wracam aż 8 sierpnia, a więc kolejnych rozdziałów spodziewajcie się około 9 sierpnia. A tak z innej beczki, propo sierpnia to 15 sierpnia są moje urodzinki :) To już niedługo :) Taka dość dziwna data- bo jest wtedy święto jakieś religijne i historyczne i moja data jest zapisana w zeszycie od histori i od religi. Kiedyś na lekcji pani od histori mówi:
- Ważne daty to: 3 maj,, 11 listopada, (coś tam jeszcze ale nie pamiętam) i 15 sierpnia.- A ja na to:
- Ważne święto, bo moje urodziny :)
Dziwna ta data, a to tumaczy dlaczego ja jestem tak dziwna :D Całuję:*
                                                                                                                           Weronika Love

6 komentarzy:

  1. Zazdroszczę ci, że możesz jechać na Kretę, ja mam niepełnosprawnego brata i nigdy za granicą nie byłam, no i życzę udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah, masz klona- mój kolega też jest urodzony 15 sierpnia :3 A co do blog'a, to wracaj szybko i udanego wyjazdu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. No to fajnie się złożyło bo ja też wyjeżdżam na Kretę! A w jakim mieście będziesz? Bo ja w mieście Chania. Ja niestety też muszę zawiesić moje blogi :( Życzę ci udanego wyjazdu kochana! No i jak ty też lecisz do Chanii to może się spotkamy :)
    Ps.ja też lecę dzisiaj tylko,że o 23.30.(dodaję ten komentarz z lotniska na którym siedzę już dobre 10 minut xD)
    Loffciam twego bloga <3
    natka =3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz piszę z autobusu :) Nie mam pojęcia w jakim mieście będę ale na pewno wylatuje o 6.00, kto wie może się spotkamy? :D Chciałabym ;)

      Usuń
  4. ja mam 18 sierpnia w tedy jest rocznica pogrzebu michaela Jaksona (umarł 16 sierpnia )

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do Liebster Awards, pytania znajdziesz u mnie http://austin-ally-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń