sobota, 29 czerwca 2013

Liebster Blog:D

Hejka:) To nie jest rozdział (który jest już prawie skończony). To jest notka o Liebster Blog:) (cokolwiek to jest). Dostałam nominacje od Tyśka. XD i Natallie;3, za co serdecznie dziękuje. Co to Liedster Blog?
A to zasady. No to zaczynamy:)
                                             Pytania od Tyśki. XD:
1. Jakie masz zainteresowania?
Przede wszystkim lubię pisać i piosenki i opowiadania. Ale od kąt pamiętam jeżdżę konno i to jest moją pasją:)
2. Czy jesteś szczęśliwa?
Ja wśród znajomych słynę z tego, że zarażam swoją radością życia i chęci wszystkiego co dobre. A więc tak:)
3. Jakie jest twoje największe marzenie?
Mam mnóstwo marzeń. Wśród nich spotkać R5:) Ale jest ich tyle, że nie zliczę. Chociaż zawsze marzyłam, alby przeżyć przygodę taką nie zapomnianą, jak w filmie. 
4. Jakie są twoje plany na wakacje?
Pierwsze kilka dni w domu. Potem nad polskie morze (Władysławowo). Potem z rodziną lecę na Kretę:) Po powrocie, przyjeżdża do mnie kuzynka i mam urodziny:) (15 sierpnia).
5. Wygrywasz milion złotych. Co z nimi robisz?
Część idzie na zaoszczędzanie. A część na duże zakupy:) Takie bez ograniczeń:D
6. Najpiękniejsza chwila twojego życia to...
Trudno to określić, skoro dopiero zaczynam żyć. Ale do tej pory było sporo takich chwil. Mam dwie ulubione. Pierwsza była kiedy, ja i moje rodzeństwo (siostra-rodzona, brat i dwie siostry- cioteczne, mieszkają daleko) razem bawiliśmy się w króla, królową i księżniczki. Kradliśmy koszule i ręczniki babci, ta zabawa była tak skomplikowana, że tylko my ją rozumiemy:) A druga to po prostu chwile z moją klasą, która teraz się rozpada...tęsknie:(
7. Gdzie chciałabyś wybrać się w podróż?
Do Hollywood i Paryża, w Paryżu już byłam, ale chcę jeszcze raz:)
8. Czy masz jakieś swoje odwzorowanie w postaci literackiej?
Nie myślałam nad tym...
9. Twoja ulubiona książka to...
"Wybrani"- polecam:)
10. Jaki jest twój ulubiony kwiat?
Bez ;3 
11. Co zmieniłabyś w swoim życiu?
Chciałabym jeszcze nie odchodzić z podstawówki:( 

A teraz pytania od Natallie;3 :
1. Twoje ulubione miasto?
Olecko, Giżycko i Gdańsk:)
2. Jakie jest twoje największe hobby?
Jazda konna, taniec i śpiew:)
3. Masz jakieś dziwactwa?
Ojj...dużo! Na przykład, często zaczynam się śmiać z byle powodów:)
4. Jakie jest twoje ulubione jedzenie?
Pizza i bliny:) No i oczywiście słodycze:)
5. Masz jakieś największe marzenie?
Wiele... Ale tak jak pisałam wcześniej chciałabym przeżyć przygodę taką jak w filmach. No i chciałabym być aktorką...
6. Gdybyś miała jedno, dowolne życzenie, czego byś chciała?
Akurat w dzisiejszej sytuacji, chciałabym być pewna tego co czuje...
7. Wolisz kisiel czy budyń?
Lubię i to i to, ale chyba wole budyń:)
8. Jaką książkę obecnie czytasz?
"Wybrani"
9. Jaki jest twój ulubiony film?
"Zielona Mila", "Romeo i Julia" i "Tytanic" 
10. Gdybyś miała możliwość spotkania kogoś sławnego, kogo byś wybrała?
Bez zastanowienia Rossa Lyncha i Laurę Marano:)
11. W jakim wydarzeniu historycznym najchętniej wzięłabyś udział?
Trudne pytanie... Może w powstaniu?

No to nie przedłużając, moje nominacje:)
1.http://r5-laura-story.blogspot.com/
2.http://my-diary-ally.blogspot.com/
3.http://story-about-auslly.blogspot.com/
4.http://rossilaura.blogspot.com/
5.http://austinially-wiemzemniekochasz.blogspot.com/2013/06/dla-kogos-waznego-w-moim-zyciu.html#comment-form
6.http://austin-and-ally-auslly-mystory.blogspot.com/
7.http://pamietnik-ally-dawson.blogspot.com/
8.http://ross-and-laura-lovestory.blogspot.com/
9.http://opowiadania-o-austinie-i-ally.blogspot.com/
10.http://austinandallyfanfiction.blogspot.com/
11.http://catch-up-the-dreams.blogspot.com/
A oto moje pytania:
1. Czy masz rodzeństwo?
2. Czy miałaś kiedyś tak, że chciałaś zatrzymać czas?
3. Czy tęsknisz za dzieciństwem?
4. Czy chciałabyś cofnąć czas i poprawić błędy?
5. Czy płakałaś po zakończeniu szkoły?
6. Czy łatwo się wzruszasz?
7. Płakałaś przy jakimś filmie?
8. Co wolisz pomarańcze, czy truskawki?
9. Czy wstawisz swoje zdjęcie na bloga?
10. Jak wyglądasz?
11. Czy pamiętasz ludzi, których poznałaś kilka lat temu np. na koloni  i dalej utrzymujecie kontakt?
                UFF...W końcu to napisałam. Rozdział powinien pojawić się już wkrótce. Jeszcze raz dziękuje za nominację i przyznam, że ja na końcu roku szkolnego płakałam...Ale to dlatego, że już więcej nie zobaczę tej szkoły, nie będę jej uczniem, a moja klasa się rozpadnie i już się w takim składzie nie zobaczymy...smutam;( Lecę powiadomić nominowanych.
                                                                                                                                    Weronika Love

3 komentarze:

  1. Nie martw się, ja też płakałam i nie tylko ja...:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, tutaj Ronnie. Nominowałaś mojego bloga więc postanowiłam zajrzeć na twojego. I tak zajrzałam, i za jednym razem przeczytałam wszystkie rozdziały. Bardzo, bardzo fajnie i ciekawie tutaj. Chcę czytać dalej dlatego z zniecierpliwieniem czekam na kolejny rozdział. Nie przestawaj pisać, bo wiedzę, że naprawdę sprawia ci to przyjemność, a przecież właśnie to jest najważniejsze. Ja zostanę twoją stałą czytelniczką, więc jeśli cię to jakoś ucieszy będziesz od teraz miała zawsze o jeden komentarz więcej ;)
    Strasznie, strasznie dziękuję ci za tą nominację. Gdybym mogła to również nominowałabym ciebie, no ale te dziwne zasady na to nie pozwalają.
    I nie martw się zakończeniem szkoły. Ja również przez to przechodziłam. Nasza klasa w podstawówce była ze sobą bardzo zżyta. Ciężko było mi zostawić to za sobą. Teraz skończyłam drugą klasę gimnazjum. Zobaczysz, znajdziesz nowych wspaniałych przyjaciół, poznasz nowych niesamowitych ludzi, którzy wiele wniosą do twojego życia. Co oczywiście nie oznacza, że nie możesz utrzymywać kontaktu ze ''starymi'' przyjaciółmi. Wiem to z własnego doświadczenia. Bardzo bałam się iść do nowej szkoły, ale teraz widzę, że niepotrzebnie ;)
    Ale się rozpisałam. Ha ha :) No ale życzę ci weny w pisaniu i czekam na nn :)
    Ronnie
    http://catch-up-the-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałaś mnie, więc postanowiłam zajrzeć na twojego blo9ga. A i bardzo dziękuję za tę nominację!!!! Nie martw się ja też płakałam na koniec roku. Mam nadzieję, ze wszystko ci się jakoś ułoży. I postanowiłam odpowiedzieć, na twoje pytania:
    1.Tak, mam starszą siostrę (15 lat)
    2.Tak i to bardzo wiele razy.
    3.Mam w zasadzie dopiero 13 lat. Ale tęsknię za czasami gdy miałam 7-8 lat. Nie musiałam się wtedy niczym przejmować, i robiłam co chciałam i oczywiście się nie musiałam uczyć.....
    4.Tak, bardzo bym chciała cofnąć czas. Np. Gdy umarła moja babcia a ja dzień wcześniej się z nią pokłóciłam. I gdy chłopak który mi się podoba domyśliła się, że go kocham. Było to niedawno i chciałbym żeby nadal o tym nie wiedział (swoją droga potraktował mnie jak.....jak śmiecia.)
    5.Oczywiście, moja najlepsza przyjaciółka idzie do innej. Będę za nią strasznie tęsknić.
    6. I to bardzo łatwo. Wystarczy, ze ktoś mi coś przykrego powie, ja już mam łzy w oczach....
    7. Tak. przy: "Teen Wolf: Nastoletni Wilkołak". "Romeo i Julia", "Saga zmierzch: Księżyc w nowiu, Zaćmienie. Przed Świtem cz 1"
    8.Truskawki
    9.Niestety nie, bo nienawidzę tego jak wyglądam...;(
    10.Mam blond włosy do ramion. !60 cm wzrostu, zielone oczy i wąskie różane usta. Nie jestem też specjalnie chuda.....
    11. Nie miałam nigdy takiej sytuacji, bym kiedyś tam kogoś poznała daleko ode mnie

    Mam nadziej, ze przeczytasz mojego bloga o R5: http://heartinontheradio.blogspot.com/ Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń